Skip to content

Burgemeester Hoekema Lanceert nieuwe digitale catalogus

16 november 20122 minute read

Wassenaar – Op vrijdag 16 november lanceerde burgemeester Jan Hoekema de nieuwe digitale producten- en dienstencatalogus van de gemeente Wassenaar. Burgers, bedrijven en instellingen kunnen voor informatie over producten en diensten die de gemeente aanbiedt, terecht in de digitale producten- en dienstencatalogus. In de catalogus staat bijvoorbeeld informatie over het aanvragen van een paspoort, wanneer een omgevingsvergunning nodig is en hoe een verhuizing doorgegeven kan worden.

Overzichtelijk en aantrekkelijk vormgegeven
De catalogus is hét digitale visitekaartje van het Klant Contact Centrum, hét servicepunt van de gemeente Wassenaar. De vormgeving van de producten- en dienstencatalogus is aangepast aan de eisen van deze tijd. Op de openingspagina staat een foto van de balies van het Klant Contact Centrum, de producten zijn ingedeeld op thema en de meest gestelde vragen staan in een overzicht.

Producten digitaal aanvragen
Een aantal producten kan via een digitaal aanvraagformulier direct worden aangevraagd, bijvoorbeeld een uittreksel van de Gemeentelijke Basis Administratie. Deze mogelijkheid wordt in de toekomst uitgebreid met meer digitale aanvraagformulieren. Hiermee biedt de gemeente de mogelijkheid om 24 uur per dag diensten en producten aan te vragen.

Digitaal afspraken maken
In de nieuwe producten- en dienstencatalogus is het mogelijk om digitaal een afspraak te maken. Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag kunt u ’s middags op afspraak langskomen.

Samenwerking met Voorschoten
De nieuwe producten- en dienstencatalogus is gezamenlijk met de gemeente Voorschoten aangeschaft. Behalve de kostenbesparing bij aanschaf is het beheer van de producten- en dienstencatalogus efficiënter geregeld.

Tags

HoekemaKCCWassenaar
Gerelateerde artikelen
Back To Top