In de gemeenteraadsvergadering van maandag 13 febuari nam Bert Ooms afscheid van de Wassenaarse Raad. Fractievoorzitter Anouk van Eekelen sprak oud-fractievoorzitter Bert Ooms toe in de raadsvergadering, Namens de VVD sprak zij grote waardering uit voor al zijn werk. Zij roemde met name zijn inspanningen om de VVD naast de ‘partij van de degelijke financien’ ook een sociaal gezicht te geven. Inmiddels is er zelfs een VVD wethouder sociale zaken. Gelukkig blijft Bert actief in de VVD, als lid van het dagelijks bestuur van de partijcommissie Zorg en welzijn en natuurlijk zal hij actief blijven in Wassenaarse gemeenschap, als voorzitter van Excelsior, met het kerstfonds en zijn eigen stichting Muilwijk -Ooms. De VVD fractie wenst Bert het allerbeste!
Afscheid Bert Ooms: veel dank voor alles!
14 februari 2012•35 second read
Deel dit artikel
Tags
Gerelateerde artikelen
Geen reacties
Iedere dag het laatste nieuws in je inbox?
Meld je dan aan via onderstaand formulier!
Laatste nieuws
Haags Zuiderpark decor voor Sun Splash Reggae Festival15 juni 2026
KuCo presenteert expositie “Nieuw, nieuwer, nieuwst” bij Basalt Revalidatiecentrum Leiden15 juni 2026
Luzac Den Haag opent op donderdag 25 juni haar deuren tijdens de open dag!15 juni 2026
Vooraankondiging: Beasts of Bugatti – van 10 juli tot en met 30 augustus in het Louwman Museum15 juni 2026
Kasteel Duivenvoorde vormt decor voor regeringslunch tijdens staatsbezoek15 juni 2026



