Wassenaar – In onderstaand videopersbericht overhandigt Arno van Bijnen, commercieel directeur van PostNL, het eerste exemplaar van het vel kinderpostzegels 2012 aan Ilja van Haaren, directeur van Stichting Kinderpostzegels Nederland. De verkoop van de kinderpostzegels bracht dit jaar € 11,6 miljoen op. Met de opbrengst van de Kinderpostzegelactie helpt Stichting Kinderpostzegels Nederland kinderen in binnen- en buitenland aan een veilig thuis.
Op de kinderpostzegels van dit jaar staan de drie Oranjeprinsesjes, met foto’s gemaakt door de Prins van Oranje. Het ontwerp van de zegel is gemaakt door Julius Vermeulen, adviseur visuele communicatie bij PostNL en onder meer verantwoordelijk voor de vormgeving van de Nederlandse postzegels. Vanaf 7 november gaan de kinderen weer op pad om de bestellingen van de postzegels af te leveren.
De postzegels zijn voor €4,50 verkrijgbaar bij Bruna-vestigingen, de Collect Club in Groningen en online via www.postnl.nl/collectclub. Het vel bevat zes verschillende postzegels met waardeaanduiding 1 voor binnenland en € 0,25 bijslag per postzegel.
{youtube}HiCbfHyjXwg{/youtube}