Wassenaar – De Kievietschool is maandag 22 augustus weer van start gegaan. Alle leerkrachten en kinderen stonden te popelen om weer te beginnen. De directeur van de school, Gerard van Uunen, stond op het schoolplein om alle ouders welkom te heten. Vervolgens liepen de kinderen naar hun nieuwe klas en stond daar de leerkracht hun op te wachten. De Kievietschool heeft er dit jaar weer ontzettend veel zin in en we hopen dat er weer mooie dingen ons te wachten staan.
Kievietschool is het schooljaar begonnen!
25 augustus 2016•24 second read
Deel dit artikel
Tags
Gerelateerde artikelen
Geen reacties
Iedere dag het laatste nieuws in je inbox?
Meld je dan aan via onderstaand formulier!
Laatste nieuws
Zoveel restafval produceren inwoners van de gemeente Wassenaar22 juni 2026
Federatie Ouderenorganisaties neemt initiatief voor Regietafel Wonen, Welzijn en Zorg22 juni 2026
Vaders verrast met kleurrijke kunstwerkjes bij YMCA Wassenaar22 juni 2026
Prijsuitreiking Wassenaarse Cultuurprijs – Pauw Wow Show 202622 juni 2026
Bouwcontainer met puinafval in brand aan Van Hogendorpstraat22 juni 2026



