Wassenaar – Het Stadhoudersplein was zaterdag een rood plein, toen de PvdA er campagne voerde. Het gure weer kon het enthousiasme van de sociaal-democraten niet bekoelen. Komende zaterdag zijn ze weer van de partij. Dan bij het winkelende publiek in de Langstraat.
Stadhoudersplein kleurt rood
6 maart 2017•12 second read
Deel dit artikel
Tags
Gerelateerde artikelen
Geen reacties
Iedere dag het laatste nieuws in je inbox?
Meld je dan aan via onderstaand formulier!
Laatste nieuws
Zoveel restafval produceren inwoners van de gemeente Wassenaar22 juni 2026
Federatie Ouderenorganisaties neemt initiatief voor Regietafel Wonen, Welzijn en Zorg22 juni 2026
Vaders verrast met kleurrijke kunstwerkjes bij YMCA Wassenaar22 juni 2026
Prijsuitreiking Wassenaarse Cultuurprijs – Pauw Wow Show 202622 juni 2026
Bouwcontainer met puinafval in brand aan Van Hogendorpstraat22 juni 2026



