Wassenaar – Het is inmiddels een vertrouwd beeld: auto’s die het inrijverbod van de Johan de Wittstraat negeren en tegen de richting in van de Lange Kerkdam/Langstraat naar de van Zuylen van Nijeveltstraat rijden. Of soms een klein stukje naar het Tuinpad; want voor een lekker ijsje bij Luciano ga je natuurlijk niet helemaal omrijden. Een winkelier in de bewuste straat heeft geturfd: ongeveer 75 automobilisten gaan per dag de fout in. Een andere winkelier vertelt dat het bord “Johan de Wittstraat afgesloten” nog steeds bij het Gemeentekantoor staat. En dat terwijl de straat vanaf die kant al weken open is. Ja, bij het Gemeentekantoor! “Ze hoeven toch niet ver te lopen om het bord weg te halen….”
Omrijden? Ja, doei!
7 mei 2017•35 second read
Deel dit artikel
Tags
Gerelateerde artikelen
Geen reacties
Iedere dag het laatste nieuws in je inbox?
Meld je dan aan via onderstaand formulier!
Laatste nieuws
Zoveel restafval produceren inwoners van de gemeente Wassenaar22 juni 2026
Federatie Ouderenorganisaties neemt initiatief voor Regietafel Wonen, Welzijn en Zorg22 juni 2026
Vaders verrast met kleurrijke kunstwerkjes bij YMCA Wassenaar22 juni 2026
Prijsuitreiking Wassenaarse Cultuurprijs – Pauw Wow Show 202622 juni 2026
Bouwcontainer met puinafval in brand aan Van Hogendorpstraat22 juni 2026



