Wassenaar – Donderdagmiddag rond het middaguur verloor een fietser, op het fietspad langs de Katwijkseweg ter hoogte van restaurant De Schulpwei, de macht over het stuur. Hij belandde hierdoor in de sloot. De onfortuinlijke fietser werd in afwachting van de ambulance opgevangen in het restaurant. Na een korte controle en behandeling bracht het ambulancepersoneel de man naar huis.
Fietser te water op Katwijkseweg
22 september 2017•17 second read
Deel dit artikel
Tags
Gerelateerde artikelen
Geen reacties
Iedere dag het laatste nieuws in je inbox?
Meld je dan aan via onderstaand formulier!
Laatste nieuws
Zoveel restafval produceren inwoners van de gemeente Wassenaar22 juni 2026
Federatie Ouderenorganisaties neemt initiatief voor Regietafel Wonen, Welzijn en Zorg22 juni 2026
Vaders verrast met kleurrijke kunstwerkjes bij YMCA Wassenaar22 juni 2026
Prijsuitreiking Wassenaarse Cultuurprijs – Pauw Wow Show 202622 juni 2026
Bouwcontainer met puinafval in brand aan Van Hogendorpstraat22 juni 2026



