Wassenaar – Het zit erop! Bij de Watersport Vereniging Wassenaar is het watersportseizoen afgelopen. Zaterdagmorgen werden de boten één voor één uit het water gehesen. De echte watersporters spreken liever over het hellen van de boten. Harry van Wijk geeft met een portofoon aanwijzingen aan de kraanmachinist. De hele winter kunnen de eigenaren onderhoud plegen. In het voorjaar worden de vaartuigen weer één voor één in het water gehesen.
“Recht zoals tie gaat…….”
22 oktober 2017•20 second read
Deel dit artikel
Tags
Gerelateerde artikelen
Geen reacties
Iedere dag het laatste nieuws in je inbox?
Meld je dan aan via onderstaand formulier!
Laatste nieuws
Zoveel restafval produceren inwoners van de gemeente Wassenaar22 juni 2026
Federatie Ouderenorganisaties neemt initiatief voor Regietafel Wonen, Welzijn en Zorg22 juni 2026
Vaders verrast met kleurrijke kunstwerkjes bij YMCA Wassenaar22 juni 2026
Prijsuitreiking Wassenaarse Cultuurprijs – Pauw Wow Show 202622 juni 2026
Bouwcontainer met puinafval in brand aan Van Hogendorpstraat22 juni 2026



