Wassenaar – Vrijdagavond sprong er een waterleiding in de Baronielaan in de wijk Spinbaan. Brandweer, Dunea en politie kwamen ter plaatse om de problemen op te lossen. Er stroomde een enorme hoeveelheid water door de wijk. Hoe groot de geleden waterschade is kan nog niet gezegd worden.
Ernstige wateroverlast na breuk waterleiding in Baronielaan
20 januari 2018•14 second read

Deel dit artikel
Tags
Gerelateerde artikelen
Geen reacties
Iedere dag het laatste nieuws in je inbox?
Meld je dan aan via onderstaand formulier!
Laatste nieuws
Wassenaar onderzoekt ruil van asielopvang en statushouders23 juni 2026
KNMI waarschuwt met code oranje voor extreme hitte vanaf woensdag23 juni 2026
Zoveel restafval produceren inwoners van de gemeente Wassenaar22 juni 2026
Federatie Ouderenorganisaties neemt initiatief voor Regietafel Wonen, Welzijn en Zorg22 juni 2026
Vaders verrast met kleurrijke kunstwerkjes bij YMCA Wassenaar22 juni 2026



