Wassenaar – De strandtenten zijn begonnen met opbouwen. Vanaf 1 maart gaan zij weer open. Maar op deze mooie zondag was het na een heerlijke strandwandeling heerlijk toeven op het terras van Brasserie de Badmeester.
Op een mooie winterdag
19 februari 2018•10 second read

Deel dit artikel
Tags
Gerelateerde artikelen
Geen reacties
Iedere dag het laatste nieuws in je inbox?
Meld je dan aan via onderstaand formulier!
Laatste nieuws
Wassenaar onderzoekt ruil van asielopvang en statushouders23 juni 2026
KNMI waarschuwt met code oranje voor extreme hitte vanaf woensdag23 juni 2026
Zoveel restafval produceren inwoners van de gemeente Wassenaar22 juni 2026
Federatie Ouderenorganisaties neemt initiatief voor Regietafel Wonen, Welzijn en Zorg22 juni 2026
Vaders verrast met kleurrijke kunstwerkjes bij YMCA Wassenaar22 juni 2026



