Wassenaar – De strandtenten zijn begonnen met opbouwen. Vanaf 1 maart gaan zij weer open. Maar op deze mooie zondag was het na een heerlijke strandwandeling heerlijk toeven op het terras van Brasserie de Badmeester.
Op een mooie winterdag
19 februari 2018•10 second read

Deel dit artikel
Tags
Gerelateerde artikelen
Geen reacties
Iedere dag het laatste nieuws in je inbox?
Meld je dan aan via onderstaand formulier!
Laatste nieuws
Zoveel restafval produceren inwoners van de gemeente Wassenaar22 juni 2026
Federatie Ouderenorganisaties neemt initiatief voor Regietafel Wonen, Welzijn en Zorg22 juni 2026
Vaders verrast met kleurrijke kunstwerkjes bij YMCA Wassenaar22 juni 2026
Prijsuitreiking Wassenaarse Cultuurprijs – Pauw Wow Show 202622 juni 2026
Bouwcontainer met puinafval in brand aan Van Hogendorpstraat22 juni 2026



