Wassenaar – Met ruim 40 personen was de op 10 oktober door Ondernemersvereniging Voorschoten (OVV) en Ondernemend Wassenaar (OW) in Museum Voorschoten georganiseerde ondernemersavond met omzetcoach Franck Fielemon uitstekend bezocht. Vele ogen werden geopend voor de geweldige kansen die goed toegepaste social media bieden om klanten binnen te halen, te binden en te behouden en omzet te genereren en uit te breiden. Franck putte daarvoor uit zijn eigen rijke praktijk met een bliksemcarrière binnen de multinational met het grootste internationale netwerk, DHL, tot recente ervaringen binnen zijn eigen in 2017 gestarte hard groeiende coachingsbedrijf.
Door slim en gedoseerd gebruik te maken van oude en nieuwe netwerken weet hij bijvoorbeeld regelmatig honderdduizenden views op door hem verstuurde berichten te genereren. Iets waar natuurlijk niet elke kleine ondernemer of zzp’er op zit te wachten, maar wat wel aangeeft dat de mogelijkheden om aandacht te krijgen onbeperkt zijn. Eén van zijn boodschappen was ook dat verstandig combineren van uitingen heel versterkend werkt. Zo bereikte de vermelding ‘Ondernemersavond met omzetcoach 10.10 in museum’ die een week lang op de gemeentelijke informatieborden in Voorschoten prijkte via social media veel meer mensen dan alleen de passanten op de plaatselijke uitvalswegen. Met als plezierig gevolg dat er behalve Voorschotenaren, Wassenaarders en relaties uit Franck’s eigen netwerk ook een aantal ondernemers uit de omgeving met wie tot nog toe geen contact bestond de workshop bijwoonden.
Bezoekers van de bijeenkomst kunnen desgewenst als naslagwerk de sheets van de presentatie digitaal toegestuurd krijgen. Een emailtje naar franck.fielemon@omzetcoach.nl is daarvoor voldoende. Bij voldoende belangstelling zijn OVV en OW graag bereid de bijeenkomst in de toekomst te herhalen.