Wassenaar – Wellicht heeft u de grote posters al zien hangen in Wassenaar? Zo niet, geen zorgen. De komende weken staat Wassenaar bol van de mededelingen over het Klant Contact Centrum (KCC) van de gemeente Wassenaar. Zo zijn er uitingen van het KCC te zien op onder andere vlaggen boven de doorgaande wegen, de achterpagina van De Wassenaarse Krant, uiteraard wekelijks in onze gemeenterubriek en op www.wassenaar.nl.
Wat is het KCC en waarvoor kunt u bij het KCC terecht?
Het KCC is voor u als burger hét servicepunt van de gemeente Wassenaar en dus dé ingang voor al uw gemeentelijke zaken. Heeft u een vergunning nodig? Verloopt uw reisdocument? Wilt u een ontheffing voor parkeren in de blauwe zone aanvragen? Gaat u verhuizen? Of heeft u een algemene vraag? Het KCC is dé ingang van de gemeente waar u als burger, bedrijf en instelling terecht kunt met al uw vragen.
Openingstijden balie KCC
De balies van het KCC zijn geopend op maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur en op woensdag van 08.30 tot 20.00 uur.
Op afspraak langskomen? Dat kan ook!
Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag kunt u ’s middags op afspraak langskomen. Maak uw afspraak telefonisch via 14070 (toets alleen deze vijf cijfers). Binnenkort kunt u uw afspraak ook online maken via www.wassenaar.nl
Waarom deze campagne?
Met het KCC is een nieuwe stap gezet in de dienstverlening richting burgers, bedrijven en instellingen. Steeds meer e-formulieren staan in onze digitale productencatalogus zodat u 24 uur per dag digitaal diensten kunt aanvragen en afnemen.
Hoe bereikt u het KCC?
Na de zomervakantie wordt de folder ‘Zo bereikt u ons’ huis-aan-huis verspreid zodat alle Wassenaarse burgers, bedrijven en instellingen weten hoe ze het KCC kunnen bereiken.