Deze keer staat Kim van Haaster van de Bosrand in de spotlight.
Wat heeft u ertoe gebracht om sponsor te worden van onze voetbalvereniging? Wat trekt u aan in de wereld van het voetbal?
Lokale betrokkenheid. In 1980 zijn mijn ouders De Bosrand in Wassenaar gestart en nu zijn wij, de zes kinderen, actief in het bedrijf. Wassenaar is onze thuisbasis en met inmiddels het 14e kleinkind op komst zijn we lokaal goed vertegenwoordigd. We dragen de sportverenigingen met veel jeugd en betrokkenheid van de ouders een warm hart toe. En daar hoort Blauw-Zwart ook bij, ondanks dat we op het voetbalveld zelf niet actief zijn, mede veroorzaakt door het grote aantal vrouwen binnen de familie.
Kunt u ons vertellen welke rol sponsoring speelt in uw bedrijfsfilosofie?
We zijn lokaal betrokken en sponsoren met onze winkels verschillende lokale doelen zoals verenigingen, evenementen, scholen, verzorgingshuizen. Zowel met onze producten als financiële middelen. Op deze wijze kunnen we lokaal wat terugdoen voor de mensen die ons bedrijf ook hebben laten groeien.
Heeft de sponsoring van onze voetbalvereniging bijgedragen aan een stukje groei en ontwikkeling van uw bedrijf? Heeft u specifieke voorbeelden van successen die u wilt delen?
We zijn nog maar een korte periode sponsor van Blauw-Zwart dus we kunnen hier nog weinig over zeggen.
Welke voordelen heeft uw bedrijf ervaren door middel van sponsoring, zowel op het gebied van naamsbekendheid als klantbetrokkenheid?
Sponsoring van de sportvereniging draagt bij aan de gunfactor van je onderneming. Een positief beeld zorgt voor meer winkelbezoeken en meer mensen die bij De Bosrand willen werken.
We hebben veel verschillende werkzaamheden binnen het bedrijf zodat er voor jong en oud altijd wel een passende (bij)baan te vinden is. Ook hebben we met onze nieuwe website www.bosrand.nl nu ook een webshop die steeds verder uitgebreid zal gaan worden. Zo kan er ook geshopt worden als je niet in de buurt van een Bosrand vestiging woont, wat voor spelers die een uitwedstrijd spelen bij Blauw-Zwart het geval kan zijn.
Ten slotte, wat zou u willen zeggen tegen andere bedrijven die overwegen om sponsor te worden van een sportvereniging? Heeft u advies of tips voor hen?
Doen! Lokale sponsoring en betrokkenheid komen je organisatie altijd ten goede.