Veilig en duurzaam Wassenaar. Dat gaat heel mooi samen in de nieuwe elektrische auto waarmee de Wassenaarse handhavers rondrijden. De auto is voorzien van een herkenbare ‘striping’ in Handhaving stijl en natuurlijk ontbreekt het logo van de gemeente Wassenaar niet. Burgemeester Leendert de Lange wenst de handhavers heel veel veilige en duurzame kilometers.
Nieuwe elektrische auto voor team Handhaving
7 november 2021•15 second read

Deel dit artikel
Tags
Gerelateerde artikelen
Geen reacties
Iedere dag het laatste nieuws in je inbox?
Meld je dan aan via onderstaand formulier!
Laatste nieuws
A44: afsluiting richting Amsterdam met 2 dagen verlengd, tot vrijdag 3 juli 06.00 uur26 juni 2026
Een paar meter verder parkeren helpt iedereen26 juni 2026
17.304 verkeersboetes in Wassenaar, goed voor € 1.978.634,0026 juni 2026
Vooraankondiging: Mimicri brengt Momenten van geluk naar Theater Warenar26 juni 2026
Binnenkort in bibliotheek Voorschoten – Wassenaar26 juni 2026



