We zijn zeer gehecht aan ons logo. Maar inmiddels is het logo ruim 10 jaar oud. Wat we met het logo wilden en willen uitdrukken is dat HartvoorWassenaar om mensen gaat en om mensen staat.
We vonden het tijd voor een “renovatie”. De eerste stap naar de volgende verkiezingen. De herkenbaarheid van het oude logo is belangrijk. De kleine poppetjes moeten duidelijker. Het lettertype moet moderner. Een beetje zoals de vormen van de oude “Fiat 500” de weerslag moeten krijgen in de nieuwe “Fiat 500”.
Zie hier:
Het bleek uiteindelijk een grotere uitdaging dan gedacht. Zoveel mensen, zoveel smaken. We denken een stap gemaakt te hebben. We koesteren het oude logo, maar staan met trots achter het nieuwe logo. Voor de volgende tien jaar.
Wanneer u ons wil steunen: word dan lid!!
Dat kan via onze website www.hartvoorwassenaar.nl
We zijn te volgen op Instagram, LinkedIn, X (voorheen Twitter), Facebook, TikTok en YouTube
HartvoorWassenaar, Henri Hendrickx
Solide. Zeer solide