Afgelopen vrijdag 9 maart heeft de CDA fractie een bezoek gebracht aan de in aanbouw zijnde fietstunnel aan Den Deijl. De fractie liet zich door de directie informeren over de voortgang van de werkzaamheden. Ook de overlast voor de omwonenden tijdens de bouwperiode kwam aan de orde. Een lastige tijd voor omwonenden maar de fractie heeft de overtuiging gekregen dat directie en aannemer alles binnen hun mogelijkheden doet om de overlast zo mogelijk te beperken. De fractie heeft ook een indruk gekregen van de afbouwfase en de bekleding van de tunnelwanden. Een zeer mooi ontwerp waarin de verbinding tussen Zee, duin, horst en weide tot uitdrukking komt.
CDA fractie brengt bezoek aan fietstunnel in aanbouw.
13 maart 2012•32 second read
Deel dit artikel
Tags
Gerelateerde artikelen
Geen reacties
Iedere dag het laatste nieuws in je inbox?
Meld je dan aan via onderstaand formulier!
Laatste nieuws
Zaterdag 27 juni: Fashion Event in de Langstraat24 juni 2026
Programma Eucharistievieringen St. Willibrorduskerk24 juni 2026
10 tips om beter te slapen in de hitte24 juni 2026
Kom jij ook naar een van de inloopmomenten over de Omgevingsvisie? Vanavond eerste spreekuur in de bieb24 juni 2026
Nationaal Hitteplan in werking – vanaf vanmiddag 12:00 uur code oranje24 juni 2026



