In de gemeenteraadsvergadering van maandag 13 febuari nam Bert Ooms afscheid van de Wassenaarse Raad. Fractievoorzitter Anouk van Eekelen sprak oud-fractievoorzitter Bert Ooms toe in de raadsvergadering, Namens de VVD sprak zij grote waardering uit voor al zijn werk. Zij roemde met name zijn inspanningen om de VVD naast de ‘partij van de degelijke financien’ ook een sociaal gezicht te geven. Inmiddels is er zelfs een VVD wethouder sociale zaken. Gelukkig blijft Bert actief in de VVD, als lid van het dagelijks bestuur van de partijcommissie Zorg en welzijn en natuurlijk zal hij actief blijven in Wassenaarse gemeenschap, als voorzitter van Excelsior, met het kerstfonds en zijn eigen stichting Muilwijk -Ooms. De VVD fractie wenst Bert het allerbeste!
Afscheid Bert Ooms: veel dank voor alles!
14 februari 2012•35 second read
Deel dit artikel
Tags
Gerelateerde artikelen
Geen reacties
Iedere dag het laatste nieuws in je inbox?
Meld je dan aan via onderstaand formulier!
Laatste nieuws
Sam Babbel over de sport in Wassenaar en de rarigheden van het voetbal26 juni 2026
A44: afsluiting richting Amsterdam met 2 dagen verlengd, tot vrijdag 3 juli 06.00 uur26 juni 2026
Een paar meter verder parkeren helpt iedereen26 juni 2026
17.304 verkeersboetes in Wassenaar, goed voor € 1.978.634,0026 juni 2026
Vooraankondiging: Mimicri brengt Momenten van geluk naar Theater Warenar26 juni 2026



